Våldtagen..

När jag var fjorton blev jag av med min oskuld, jag blev våldtagen. Inte av främling som drog in min i en buske, inte av min pappa, inte av en snuskig farbror utan av någon jag "kände" en kompis till en kompis.

Jag hade blivit utslängd och hade ingenstans att sova, min kompis fixade så jag kunde sova hos den här killen och hans kompis. Det slutade med att jag spenderade natten inlåst på toaletten, bllödandes. Smög ut någon gång runt fem och vandrade omkring i stan tills jag inte kunde röra mig mer.

Jag berättade aldrig för någon om det här, precis som jag aldrig har berättat om dom andra övergreppen förut. En spärr har släppt, men det gör ont att berätta och det gör ont att höra. Så jag lämnar det här nu så får det vara så att den som läser vet och den som inte läser får inte veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0