Oväntade människor.

Jag har en kusin på min mammas sida som jag inte har haft kontakt med av olika anledningar. Så fick han höra hur jag mådde och att jag låg inne. Så han tog kontakt och efter ett tag svarade jag. 
 
Sen dess har han funnits där för mig! Han har blivit en riktig vän, klippa och rådgivare! Jag hatar att vi har förlorat en massa år, men samtidigt kanske det var just det vi behövde. Att uppleva livet på olika håll så att vi nu kompletterar varandra. 
 
Jag är tacksam för att han har kommit tillbaka in i mitt liv och jag uppskattar honom väldigt mycket! 

Kommentarer
Postat av: Gun

En sån tur att du har honom!

Svar: Ja jag tackar Gud varje dag för att ha fört honom tillbaka in i mitt liv.
Sus

2012-07-13 @ 09:51:11
URL: http://horni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0