Allkryddan...

Vaknade upp till det här från min Allkrydda : "hur är det?
ska jag ta ner en måne åt dig? Vill du ses? Vad behöver du?" Hon är den vackraste människan jag känner, hon är en del av mig. Som en arm eller ett ben. Nej hon är mer som ett organ, jag behöver henne för att fungera.

Vi ses inte ofta, nästan aldrig, men varje dag vaknar jag upp med möjligheten att jag KAN träffa henne och det ger mig lite extra styrka.

Jag har aldrig träffat en motsvarighet till Alice, aldrig. Hon är vacker, otroligt intelligent, påläst, kreativ, rolig och helt jävla fantastisk. Alla minnen jag har med henne är goda minnen.

Jag kan inte minnas att vi har bråkat en enda gång. Vi har spontanrest till italien och skåne. Vi bodde ihop en hel sommar och har festat tillsammans mer än vad som var nyttigt. Hon åkte med mig i min bil efter studenten. Och flera gånger har vi bara suttit i ett kök och pratat.

Första gången minns jag alltid, vi var på fest hos tre killar, den långe, den korte och den fule. Hon och jag dissade dom och satt och åt keso med allkrydda i köket och skrattade hysteriskt! Jag gör ofta det tillsammans med henne. Hon är den roligaste människan jag vet!

Jag älskar dig Alice, du behöver inte ta ner månen för min skull, jag behöver inget annat än att du fortsätter finnas, fortsätter vara ditt fantastiska underbara roliga intelligenta du!!!

JAG älskar DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0