Våren och insomnia...

Min allkrydda vill ha ett inlägg om våren,hästar,kvinnoideal och att vara vaken på natten. Vet inte riktigt var jag ska börja.

Även om det är snö ute så närmar sig våren, januari är slut imorgon. Sen är det bara februari kvar och sen kommer våren smygande. Känns så himla bra, jag överlevde vintern. Visst jag var sjuk och satt inlåst en stor del. Men jag har kommit ut i världen, lever,dejtar,träffar kompisar.

Så hästarna, jag gillar hästar, dom är vackra. Det var väl ungefär det som jag kom på.

Kvinnoideal. Det är krångligt att vara kvinna idag. man vet inte riktigt vad som gäller, dom flesta killarna påstår sig gilla tjejer med kurvor. Men vad fan är kurvor egentligen? Var går gränsen? Och vad är det som är fel med smalhet? En sak jag gillar är att fler tjejer lyfter vikter på gymmet. Och fitnessguru.se har gjort ett linne med texten: "Strong is the new skinny". Bra där!

Att vara vaken på natten då? Jo jag har en hel del erfarenhet av det. Ska egentligen sova nu men mina ögon vägrar stängas. Men nu stänger jag av allt och försöker. Ska upp tidigt imorgon.

Sådär min lilla ponny.

Kommentarer
Postat av: P

Lycka till imorgon älskade!

2012-01-31 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0