Friends, the family you make.

En del av mina vänner kommer till mig och säger att dom inte är tillräckligt bra vänner.

Jag förstår inte, jag har inget behov av att alla mina vänner ska pausa sina liv för mig. Vilken sorts vän skulle det göra mig till?

Jag är sjuk, och lika lite som mina vänner skulle kunna bota min förkylning kan dom bota den här sjukdomen.

Jag älskar mina vänner och jag uppskattar dom mer än dom anar. Men det är kravlöst. Det finns inga regler.

Och jag ber er alla underbara fantastiska vänner, ni behöver inte bete er på ett speciellt sätt, vara rädda för att säga fel saker. Ring och prata om precis vad som helst, bjud med mig på en fika barasådär. Jag lovar att jag kommer säga till om jag inte orkar, eller om nåt är fel.

Men vad ni än gör, sätt inga regler för hur ni ska vara mot mig. Jag har valt er till mina vänner för att ni är underbara!

Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Abdul

Hej sött flicka.Hoppas dett gar allt bra med dig.Anyways,long time no see,and i've realy been worried.Well,just came by and say hi and to confess that i been realy impressed with this part of your world...



Hoppas vi ses hörs en ta hand pa dig...



Abdul xx

2011-10-25 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0