Sagoland..

Satt uppe länge igår och bara tänkte. Mycket gamla ansikten som dök upp i huvudet. Det finns så många människor som jag blivit av med på vägen som jag saknar. Så många jag önskar att jag aldrig träffat.

Jag pratade om mitt ex igår. Osäkerhetsmannen som förstörde så mycket av mig. Det var han som gjorde mig så osäker och rädd att jag tillslut inte kunde äta eller sova. Han gjorde mig aldrig fysiskt illa. Men han sabbade mitt psyke totalt.


Idag när jag vaknade så var jag helt tom. Jag antar att det är för att jag tänkt för mycket. Men just nu känner jag ingenting alls. Vilken morgon, eller nu är det dag men i vilket fall. Är helt jävla tom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0