Semester från livet...

Tog hastigt och lustigt semester från allt, stack till min moster på gotland. Där har jag andats,träffat min fina släkt, bränt mig, blivit kär och mått bra.

Träffade min gamla dagmamma som nu är livscoach och trots att jag försökte låtsas inför henne att jag mådde bra så såg hon rakt igenom allt och hade en två timmar lång session med mig där jag bara störtbölade. Släppte en massa skit och lärde mig mer om mig själv på dom två timmarna än på dom 27 åren jag levt.
Kärleken då? Den är omöjlig men verklig ändå,det är bara skönt att känna för någon annan. Låt det vara omöjligt, låt det vara galet men låt det bara vara. Att vara förälskad var precis vad jag behövde. Jag lyser, min hy är finare än nånsin och jag ler mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0