Borderline...

Imorgon ska jag till läkaren, ska diskutera behandling för min ångest och terapi för min bordeline. Jag hoppas att jag snart ska slippa samtalsterapin som bara är jobbig. Sitta där och tiga i 30 minuter känns inte så konstruktivt.
Sen ska jag ner till mamma för att ta hand om henne ett tag, hon fick en propp i förra veckan så hon kan inte köra bil.
Igår var jag vaken till klockan fem bara för att prata med en viss person, vi har en tidskillnad på ett par timmar. Vaknade upp till en tom lägenhet och allt kändes lite meningslöst ett tag. Men han finns, han mår bra och han gör mig glad för tillfället.
Känns som om sommaren har lättat upp lite av mörkret som funnits hos mig så länge.

Kommentarer
Postat av: Klara

- Tusen tack!



vad skönt att saker och ting känns bättre, hoppas att det fortsätter så!

2012-06-02 @ 18:55:25
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Sanna ;D

Hoppas mötet går bra!

2012-06-04 @ 13:42:02
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0