Personer jag inte vill minnas...

När jag var yngre hängde jag mest i stan med mina vänner, vi gjorde det mesta som man inte fick göra i den åldern. Vi var ett brokigt gäng med misfits som bara rökte,drack och exprimenterade med allt möjligt. Jag vill minnas att vi hade roligt med undantag.

Ett av dom undantagen var när farsan dök upp. Farsan var en man i 50 års åldern som hängde runt småtjejer som oss, drog grova sexskämt och bjöd på cigg och fika. Var man "snäll" köpte han ut. Han blev äckligare och äckligare för varje gång han dök upp.

Jag har aldrig hatat någon så intensivt som jag hatade honom, jag höll mig alltid på avstånd från honom. Men han fanns där med sina äckliga händer som alltid vandrade när han fick tag i en.

Farsan är en person som jag glömt bort, förträngt. Nu har han dykt upp i bakhuvudet och jag undrar vad det beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0