Att älska dig blev min undergång....

Allt börjar och slutar med dig, hur kan det vara? Är det för att jag öppnade mig för dig? Att jag äntligen älskade utan att be om något i retur? För att du fick se alla mina sidor utan filter?
Jag ljög aldrig, höll ingenting hemligt. Så fort du kom mig nära så släppte jag alla försvar. Istället för att bygga starkare försvar som jag brukar göra.

Jag håller alla andra på en armlängds avstånd, dolt mina sår för alla. Men inte för dig, du fick se allt, ärr,gamla skador och allt som är jag.

Du sa en gång att jag har en särskild utstrålning och jag sa då att det var galenskap. Du skrattade men jag visste att du visste att det var sanningen.

Jag älskade dig med allt jag hade, men du älskade inte mig. Jag tackar dig för det, för annars hade jag inte kraschat lika hårt och kanske inte landat på fötterna.

Att älska dig blev min undegång men även min pånyttfödelse.

Kommentarer
Postat av: Klara

- Tusen tack!



Så vackert du formulerar dig, du sätter verkligen ord på känslor.

2012-06-04 @ 23:25:07
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0