Min vägg

Jag har alltid varit skyddad av min vägg men för lite mer än ett år sen gick den sönder. Det började med att en av mina medlemmar dog. Han var inte vilken som helst. Han var den som kom och gav mig en kram varje dag, som pratade med mig om allt, som kom till mig med sina problem. Min lilla älskling.

Han blev mördad av en psykopat som högg ner honom när han spelade fotboll, ingen vet varför. Han var den gulligaste mest motiverade personen ever. Han var vacker rakt igenom.

När jag fick höra nyheten var jag tvungen att ringa min chef och gå därifrån för att jag inte kunde sluta gråta. Det var där muren började falla. När en av dom vackraste människorna jag mött råkar ut för det hemskaste man kan tänka sig.

Jag älskade hans sätt att vara och jag vill hedra honom. Reber Sharif, du finns alltid i mitt hjärta och varje gång jag är på gymmet så ser jag dig i ögonvrån. Du finns kvar här för du var så ofantligt älskad. Du var fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0