Klarheter..

Träffade Allkryddan igår, egentligen träffade jag en himla massa viktiga människor igår men hon var viktigast. Vi speedshoppade allt jag behövde inför min utlandssemester i två butiker på en kvart och under 500kr. Jag älskar att hon shoppar som jag, speedy.

Sen tog vi en kaffe och rökte en massa ciggaretter och pratade om allt dåligt och allt bra. Jag älskar den här människan så himla mycket att jag kan dö. Hon ger mig så mycket energi och visdom.

Hon är den enda ur mitt förflutna som jag kan älska utan dubbla känslor, har varit rädd för det. Men vi kan skratta åt all skit som pågick och jag behöver det.

Nu ska jag skynda iväg till läkaren .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0