Mötas i ren acceptans...

Har provat på det här med nätdejting under den här veckan. Har inte hittat nåt jätteintressant ännu men en kille ville åka upp från jönköping för att ses. Kanske borde ha tackat ja, kanske gjorde jag bäst i att tacka nej.

Det största problemet verkar vara en bra presentationstext, eller en presentationstext överhuvudtaget. Har inte lyckats få ner någonting.

Idag har jag varit ute på långpromenad med min vän, jag måste börja umgås mer med dom. Mina vänner alltså. Och med naturen för den delen, jag har fan valt en av dom grönare förorterna av en anledning.

Idag ska jag kolla på melodifestivalen med en kompis och har noll lust men jag skulle ju umgås mer med mina vänner ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0