Dagens 10 saker.

Jag är tillbaka! Inleder med dagens tio bra saker som jag är glad/tacksam över.

1. Ramses finns.
2. Jag har världens finaste familj.
3. Jag har börjat hänga med P.E.
4. Jag har haft en dag med städning och bra musik.
5. Att mitt knä inte gör ont just nu.
6. Att jag kan chilla runt i mjukisar en hel dag om jag vill.
7. Solen sken när jag vaknade.
8. Att jag gick en promenad idag med musik i öronen.
9. Jag ska träffa P.E imorgon. 
10. Jag ska träffa D på lördag.

Vad är ni tacksamma för?

  
Ramses

Kommentarer
Postat av: Pascale

Fina S!! Jag är tacksam för:

1. att ramses e här just nu.

2. att maten e klar o de ska bli gott =)

3. att jag har dej.

4. att jag känner att jag tagit rätt beslut ang jobb.

5. att jag ska kolla på film snart.

6. att jag är frisk.

7. att det inte gjorde så mkt att jag tappade ut all pasta i diskhon. gjorde ju mer.

8. att jag inte bheöver vakna 6 på morgonen som många andra behöver.

9. att jagh ar min egna lya.

10. att jag har ett kul skriverijobb jag älskar! =)

2011-10-24 @ 23:15:32
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0