Try a little tenderness...

Idag är en sämre dag. Speedad på mina tabletter men ändå ineffektiv. Är lite ledsen idag tror jag, eller melankolisk.
Jag hade sällskap över natten och det kändes skönt för en gångs skull. Annars brukar jag vilja sova själv. Jag var så hög igår på medicin igår och hade verkligen jätteroligt.
Har svarat på en massa frågor med jättekonstiga svar och sen blivit jättearg över att han inte fattar. Det är tur att han är så snäll.
Varför är jag ledsen idag? Jag förstår faktiskt inte. Det känns inte som om jag är mig själv. Upp och ner, pendlar mellan ledsenhet,eufori och total jävla galenskap och ångest.
Jag känner mig snurrig så det e nog dags att lägga ner det här inlägget. Känns som om det håller på att spåra ur lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0