There is a fire within me. . .

Wow vilken helg jag har haft! I fredags mötte jag vackraste Allkryddan vid östermalm och gick till mix bar som ligger vid musikmuseet. Sen åkte hon på födelsedagsfest och jag mötte upp Blomman och P.E vid stureplan och hamnade på east.

Där chillade vi ett tag och drev med allt och alla. Träffade Lil Wayne kopian det första jag gjorde när jag klev in. Vi har inte sett varandra på tre år och vår hälsning väckte en hel del uppmärksamhet då han grabbade tag i mina skinkor och lyfte upp mig i en enorm kram.

Sen igår var det födelsedagsfest. C fyllde 25 och det firade vi på carte blanche, en libanesisk restaurang i Solna. Sångare, grym mat,magdansöser och underbara tjejer! En riktig toppenkväll som spenderades på dansgolvet! Wow helt underbart!!!

Idag mår jag inte lika bra, en hel del champagne gör att huvudet värker.

Jag gillar att verifieringskoden under inlägget är alcoholic.

Vad har ni gjort?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0