Count your blessings...

1. Att jag vaknade upp efter en fantastisk kväll med fina finaste. 2. Att Ramses gosade med mig imorse. 3. Det var jättefint höstväder idag. 4. Jag har hittat en ny pepplåt. 5. Pascale fick goda nyheter idag och det gjorde mig glad. 6. Vi åt kakor och drack te till frukost idag. 7. Jag gick mellan hornstull och fridhemsplan, och det var inte ens en grej. 8. Det fanns en del intressanta mail i min inkorg idag, förhoppningsvis orkar jag ta itu med dom. 9. Jag ska få träffa någon jag tycker om idag med. 10. Jag har inte gjort en enda dum sak på en vecka.

Kommentarer
Postat av: Guds son

Har läst dina inlägg och blev så ledsen över hur du mår.

Trots att vi inte har setts på flera år så lämnade du ett starkt avtryck hos mig! Tänker på dig fortfarande och dina kloka ord, som jag än idag tar till mig när saker känns konstigt i mitt liv.



Du är en fantastisk människa Susanna, som jag önskar allt gott i livet, för det förtjänar du så innerligen!



Du är bäst!!

Kram / GS

2011-10-26 @ 19:01:09
Postat av: Susanna

Tack GS! Din kommentar betyder jättemycket för mig!

Tänk att djävulens dotter kan ha inverkan på Guds son?



Ta hand om dig finaste J och fortsätt vara den underbara människa du är.



Kram DD

2011-10-27 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0