Lilla stjärna...

Fanfanfan... Blir utskriven på fredag, utlämnad till verkligheten. Den stora läskiga kalla vardagen.

Hur ska jag orka? Vad har förändrats? Jag drömmer fortfarande om döden, leker med livet.

Vill egentligen ingenting men om jag måste välja så är det här en tryggare tillvaro.

Jag saknar fortfarande honom. Så mycket att det gör ont, men han är inte skälet till att jag mår dåligt. Det kan han inte lastas för.

Jag mådde såhär långt innan honom och kommer tydligen må såhär långt efter honom.

Jag vill inte leva.


Kommentarer
Postat av: Pascale

Älskade!! Det kommer gå jättebra! Vi klarar detta tillsammans, du behöver aldrig vara ensam..min lille..

2011-11-30 @ 00:18:15
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0