Eldsjäl!!

Är så trött på att bli stämplad av andra. Fick precis höra av en medpatient att jag inte riktigt verkade vara sjuk nog att vara här!

Vafan, jag blev alldeles kall inombords. Iskall i själen. Jag har inte ens berättat om mitt liv för dig.

Samtidigt satt jag och kollade henne kallt in i ögonen och bad henne att dämma mig. Kom igen, är det där allt du har? Smäll till med nåt ordentligt.

Jag bryr mig inte om vad folk tycker, men jag hatar att bli stämplad. Vare sig stämpeln passar eller inte.

Ännu mer hatar jag människor som vill påverka sin omgivning. Jag försöker inte dra med mig dig ner när jag mår dåligt, så varför försöker du tvinga mig upp bara för att du e glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0